B010021B01 |
Dos docents a l'aula |
2017-2018 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
25/10/2017 - 29/11/2017 (15 hores) de 16:45h a 18:45h |
|
ESC Joan Maragall |
|
c. de Sta Llúcia, s/n (Vilanova del Camí)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Anoia
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Donada la importància de la inclusió a l'aula, un bon inici per a reflexionar i reorganitzar estratègies.
|
| |
Objectius |
-Conèixer una experiència d’escola inclusiva reeixida, (Descripció organitzativa, introducció general a diverses metodologies inclusives, inclusió d’alumnes amb barreres per a l’aprenentatge i resposta educativa, funcionament de la CAD, pautes educatives per atendre la diversitat a l’aula: Recursos pedagògics i metodologies per atendre la diversitat)
-Desenvolupar el treball per projectes com a mesura per atendre la diversitat (introducció teòrica. currículum. Programació. Avaluació, exposició pràctica). ---Facilitar una sèrie de recursos sobre el treball per projectes i competencial.
-Valorar els treballs per projectes del centre a partir de les pautes donades en la sessió anterior.
-Exposar, valorar i proposar millores dels treballs elaborats.
|
| |
Continguts |
-La inclusió educativa.Concepte.
-El rol dels docents de suport.
-Decàleg de centre.
-Projectes. teoria, currículum,programació i avaluació
- Experiències de centre i en el centre.
|
| |
Avaluació |
- Participació activa a les sessions presencials.
- Realització tasca individual amb valoració positiva.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assitència al 80% de lse sessions presencials.
- Realització de la tasca individual
- Valoració de l'activitat omplint el qüestionari.
|
| |
E-mail |
crp-anoia@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
25/10/2017 |
1645 |
1845 |
Sessió 2 |
dimecres |
08/11/2017 |
1645 |
1845 |
Sessió 3 |
dimecres |
15/11/2017 |
1645 |
1845 |
Sessió 4 |
dimecres |
22/11/2017 |
1645 |
1845 |
Sessió 5 |
dimecres |
29/11/2017 |
1645 |
1845 |
|
| |